A kiváltságos helyzet azonban leredukálódik a Telenor és T-Mobile ügyfelekre, akik kártya, vagy készpénz helyett mobilon keresztül is rendezhetik az összeget. Aki ezzel a módszerrel szeretne élni, annak fizetés előtt szólnia kell, hogy MobilFizetéssel szeretne fizetni, s ekkor a pénztáros elkéri a vásárló mobilszámát vagy MobilFizetés azonosítóját, amit az ügyfelek a szerződéskötés után kapnak meg.
A tranzakció elindítását követően megérkezik a MobilFizetés üzenet a készülékünkre, amelyet a MobilFizetésben már megszokott módon az "mSzámlánk" kiválasztásával, majd a szolgáltatáshoz tartozó PIN-kód (ún. mKód) megadásával saját mobilkészülékünkön hagyhatunk jóvá - írja a technet.hu
Innentől már csak a kasszára kell várni, és ha a kinyomtatott blokkot a vásárló a kezében tudhatja, már végzett is.
A MobilFizetés igénybevételéhez szükség van egy FHB Kereskedelmi Bankkal kötött szerződésre, egyenlegüket pedig a szolgáltatáshoz kapcsolt MobilFizetés bankszámlára terhelik.
Aki azonban ezt a fizetési módot preferálja, annak számolnia kell többek között még azzal is, hogy új SIM-kártyára van szüksége. A mobilszolgáltatók kijelölt üzleteiben azonban módja van a vállalkozó szellemű ügyfélnek ahhoz, hogy díjmentes SIM-csere és a MobilFizetés szerződés megkötését kezdeményezze.
Az sms-ek díja, amiket a szolgáltatás során küldenek 20 forint. Érdeklődni a 06 40 200 115-ös telefonszámon lehet, további információkhoz pedig a www.mobilfizetes.hu internetes oldalon juthat. a mobilszolgáltatók ügyfélszolgálatán érhetők el (T-Mobile: 1430, 06-1 265 9210, Telenor: 1220).
Maga a fizetési folyamat egyébként nem vesz el több időt senki életéből, mint a bankkártyás fizetés.