Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Bulvár
Bulvár
Hajó kell a budapestieknek
Jövő nyártól a Duna is bekapcsolódik a közösségi közlekedésbe, ugyanis új útvonal létesül Újpest és a Millenniumi Városközpont között. Uniós források segítségével három új kikötő épülhet a közeljövőben.


A két végállomás között háromnegyed, illetve egy óra alatt lesz majd megtehető a távolság attól függően, hogy folyásirányba, vagy ellentétesen kívánunk-e közlekedni. A járatok csúcsidőben húsz percenként járnak majd.

A BKV jövő nyártól a dunai közlekedési útvonalon nyolc megállóból álló, vízállástól függő, részlegesen akadálymentesített közösségi közlekedési utat kíván létrehozni. Ehhez azonban három kikötőt kell megépíteniük: egyet Újpesten, egyet az Árpád hídnál, egyet pedig a Millenniumi Városközpontnál, valamint öt meglévőt felújítani.

A fejlesztések 493 millió forintos teljes összegéből kilencven százalékot az Európai Unió áll. Az útvonal teljes hossza tizenegy és fél kilométer, melyet a húsz percenként közlekedő járatok Újpest irányába egy óra alatt, a Millenniumi Városközpont irányába pedig háromnegyed óra alatt tesznek meg. A hajók menetdíjai teljes mértékig a BKV tarifarendszerébe illeszkednek majd, ráadásul komfortos utazást biztosítanak majd mind az autóval, mind a kerékpárral érkezők számára.

A hajókon kerékpárt is lehet majd szállítani teljesen akadálymentesen, sőt, még büfé is lesz a járműveken. Korszerű utastájékoztató rendszer, valamint WIFI is várja majd az utazni vágyókat.

Az uniós pályázat azonban csak a kikötőfejlesztéshez nyújt anyagi segítséget, járművek beszerzéséhez nem. A BKV Zrt. azonban elegendő hajókapacitással rendelkezik a járat üzemeltetését illetően, azonban középtávon szükséges lesz új hajók beszerzése.