Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Távközlés
Távközlés
Az okostelefon az internetes üzlet alapja
Nagykereskedések számára kidolgozott mobiltelefonos applikációkat vezet be a magyar piacra az SPS Média Kft. Az egyelőre versenytárs nélküli alkalmazások segítségével a kereskedők mindig "kézben tarthatják" az üzletüket.


A most debütáló e-Link Mobile és e-Link VIP S gyorsasága versenyelőnyt biztosít a nagykereskedőknek és partnereiknek egyaránt, ami az árverseny sújtotta kereskedelmi szektorban versenyző cégeknek jelent megoldást legfontosabb üzleti problémáikra. Az alkalmazások felhasználói köre iparág-független, országszerte 500-600 nagykereskedés több ezer partnerét kiszolgálhatja.

Tóth Géza , a mobil alkalmazásokat kidolgozó, szoftverfejlesztő SPS Media Kft . ügyvezetője a bemutatón elmondta: Az egyre romló külső körülmények között az boldogul jobban, aki előnyre tesz szert versenytársaihoz képest. Az értékesítési kényszer számos cég értékesítési rendszerének teljes átalakítását és az elektronikus értékesítési felületek kialakítását követeli meg. A bemutatott fejlesztések szükségességét valós üzleti igény hozta létre, és máris számos milliárdos forgalmú nagykereskedő cég jelezte érdeklődését a bevezetése iránt.

A felfokozott érdeklődés érthető, hiszen a válság sújtotta magyar piacon további árversennyel nem érhető el üzleti előny, így a nagykereskedő cégek is inkább a jobb ügyfélkiszolgálástól remélik kiskereskedő partnereik megőrzését, a rendelési szint fenntartását. 2012 első két hónapjában 1113 milliárd forint értékű forgalom realizálódott az országos kiskereskedelmi üzlethálózatban, valamint a csomagküldő és internetes kiskereskedelemben a Központi Statisztikai Hivatal adatai alapján. Ez némileg elmarad az egy évvel korábbiakhoz képest.

Az e-Link Mo bile létrehozásának ötletét az adta, hogy a kiskereskedések nagy részében nincs megfelelő infrastruktúra a nagykereskedésekkel való aktív, elektronikus kapcsolattartásra, ez pedig jelentősen lassítja az üzletmenetet. Az e-Link Mobile androidos telefonra fejlesztett alkalmazás letöltésével a kiskereskedő partnerek azonnal láthatják a nagykereskedések friss termékeit, az akciókat, promóciókat, készletinformációkat. A valós idejű értékesítési adatokat látva növelhető az árrés, könnyebben lehet tervezni, a rendszer kényelmes használata növeli a kiskereskedő partnerek lojalitását. Külön előny, hogy valós idejű kontrolling alkalmazható az e-Link Mobile segítségével.

A menedzserek üzleti információéhségének csillapítására dolgozták ki az iPhone-ra optimalizált e-Link VIP S -t, azaz a Vezetői Információs Pult -ot, mely azonnal az üzleti valósághoz köt minden cégvezetőt, logisztikai, kereskedelmi vagy pénzügyi vezetőt, irodán kívül is. Egyetlen gombnyomásra átláthatóvá válik a vállalkozás okostelefonról, a legfontosabb értékesítési mutatók vizualizálásával. A valós idejű vevői kintlévőség, készletforgási sebesség akár egy folyó tárgyalás közben is döntési támpont lehet a cégvezetés számára. Az adatok elemezhetőek földrajzilag, összehasonlíthatóak időarányosan, illetve bármilyen más szempont előhívható- elősegítve ezzel a cég működésének átláthatóságát.

Az applikációk ünnepélyes bemutatkozásán az Oracle a legújabb fejlesztési trendekről, a Vodafone SOHO üzletága kiskereskedő egyéni vállalkozók, mikrovállalkozások üzleti igényeire kifejlesztett előfizetéseit mutatta be.

A Google előadásából megtudhattuk, a B2B szektorban is egyre fontosabbá válik az interneten való megjelenés, így most érdemes belekapcsolódniuk a változatos online jelenlétbe (pl. youtube, kattintás alapú hirdetések) az erősödni akaró nagykereknek. A pályázati finanszírozással foglalkozó Goodwill Consulting előadásából pedig arra is tippeket kaphattak a nagykereskedések képviselői, hogyan szerezhetnek pénzt a mobil applikációk megvásárlására, amelyhez természetesen a SPS Média korábbi és jelenlegi partnerei kedvezményes áron juthatnak hozzá.