Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Bulvár
Bulvár
A legjobb kommunikációs fegyver lehet a villámkutatás
Többek között a kommunikációs szakemberek és a kkv-k számára kínál hatékony kutatási megoldást a KutatóCentrum új szolgáltatása, a Villámkutatás. A módszer segítségével néhány nap alatt, mérsékelt büdzséből juthatnak megbízható információkhoz a PR-osok és marketingesek.


Villámkutatás néven új online piackutatási szolgáltatást vezetett be a KutatóCentrum: a két kérdésből álló felmérés eredményei az adatfelvételtől számítva akár 2 munkanapon belül rendelkezésre állnak, általánosíthatók az internetezőkre vagy témától függően akár a teljes lakosságra is.

A megoldást hatékonyan alkalmazhatják többek között a kommunikációs szakemberek, akik számára a gyorsaság jelentheti a legfőbb előnyt: az aktuális témák kapcsán is rendkívül rövid idő alatt érhetnek el piaci információkat. „Több ügynökségi- és médiapartnerünk kérésére végeztünk már hasonló gyorsfelméréseket, és az eredmények nagyon meggyőzőek: a tapasztalatok szerint egy kutatási adatokkal megtámogatott kommunikációs anyag akár háromszoros megjelenésszámot is eredményezhet - mondta el Barcza Enikő, a KutatóCentrum vezetője. - Tulajdonképpen ezek a sikeres projektek hívták életre új termékünket."
A szolgáltatás elsősorban olyan cégeknek lett kifejlesztve, amelyek eddig nem tudták kiaknázni a piackutatás előnyeit a nagy időigény, vagy a magas költségek miatt. Emellett a nagyvállalatok esetében is gyakran előfordul, hogy éppen nincs idő vagy lehetőség egy omnibuszkutatásban való részvételre. Az ilyen esetekben remekül használható az új megoldás: a Villámkutatás keretein belül költséghatékony módon, de önállóan is kutathatják az őket érdeklő kérdéseket.

A módszert elsősorban kommunikációs és PR célú kutatásokra alakította ki a KutatóCentrum, de alkalmazható attitűdök, motivációk és vélemények feltárására, célcsoport meghatározására is. A válaszok a kitöltők demográfiai jellemzőivel együtt kerülnek elemzésre, ennek köszönhetően lehetőség nyílik az adatok nem, korcsoportok, végzettség, településtípus és régió szerinti vizsgálatára is.