Az SAP visszatérő szereplő a Business Superbrands díjak kapcsán, idei évben ötödszörre, a díj hazai alapítása óta minden évben kiérdemelte az elismerést a hazai leányvállalat, az SAP Hungary Kft. A szervezők szerint a Business Superbrands státus megerősíti az adott márka pozícióját, növeli presztízsét, és megkülönbözteti a márkát versenytársaitól.
A megmérettetést a Brand Council független szervezet hazai érdekeltsége hívta életre 2008-ban. A Brand Council 1995-ben jött létre Nagy-Britanniában, és ma már világszerte nyolcvannyolc országban működik.
A legértékesebb száz globális márkának állított listát hetedik alkalommal is Millward Brown Optimor BrandZ jelentése, melyről a brit MarketingWeek magazin, és a Financial Times is beszámolt. A listában a huszonkettedik helyen jelölték meg az SAP-t, mellyel megőrizte tavalyi pozícióját. Az itt elfoglalt helyet a vállalat pénzügyi értéke, és a márka hozzájárulásának szorzata alapján sorolták, a márkaérték alapján.