Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Távközlés
Távközlés
Hibák a közösségi médiában – a cégek gyakran túl felszínesek
Mint tudjuk, egy 2.0-ás közösség irányítása nagyon időigényes feladat. Idő, kommunikáció, részvétel és a másik meghallgatása. Sajnos pont ezeknek hiányában nagyon sok olyan céges Facebook, Twitter vagy akár más közösségi portálon regisztrált profillal találkozhatunk, melyek szinte teljes mértékben el vannak hanyagolva. Milyen képet mutatunk így magunkról a követőinknek? Vagy még rosszabb. Egyáltalán minek vagyunk jelen a web 2.0-án?


Ennek ellenére továbbra is nagyon sok cég és freelancer azt gondolja, hogy önmagában attól, hogy rendelkezik valamelyik közösségi oldalon profillal, az elegendő ahhoz, hogy eladása növekedjen. Csodák nincsenek. Éppen ezért szeretnénk Önökkel megosztani a három leggyakrabban előforduló fő bűnt, amit el lehet követni a social mediában.

Ha úgy gondoljuk, hogy azért mert rendelkezünk bloggal és közösségi portálos profilokkal, már önmagában növeli eladásunkat, akkor tévúton járunk. Ettől még nem fognak tömegesével elárasztani minket az ügyfelek, és nem fogja mindenki a mi szolgáltatásunkat vagy termékünket igénybe venni. Első lépésként, ha már létrehoztunk egy blogot, fel kell mérnünk a terepet, hogy melyek azok a közösségi portálok, melyeken megjelenésünk eredményes és működőképes lehet olvasható az inspiration4 honlapján. Ha ezzel megvagyunk, akkor a következő lépés a felhasználók aktív hallgatása, kommunikáció és interakció a felhasználókkal.

A 2.0-ás stratégia akkor kezdődik el igazán, mikor azt „beindítjuk", elkezdjük használni. Hány olyan 2.0-ás stratégiát ismernek, mely egy hónap után kudarcba fulladt? Sok ilyen van, legtöbbjük egy nagyon egyszerű tényező miatt jutott erre a sorsra, ami nem más, mint a türelmetlenség. Ahhoz egy 2.0-ás stratégia eredményesen működjön, valamint azt analizálni tudjuk, csak hosszútávon érdemes gondolkodni, különböző módszereket, technikákat kipróbálva, amíg el nem jutunk a legmegfelelőbbhez. Mára már nagyban megkönnyítik a social media monitoringot olyan kezdeményezések, alkalmazások, mint a Brandvee vagy a Maven7.

Minél több a követőnk, annál sikeresebbek vagyunk. Talán ebbe a csapdába esnek bele a cégek és vállalkozók legtöbbször. Megítélésünk szerint sokkal eredményesebb, ha kevesebb követőnk van, akik aktívak és potenciálisak, mintha több ezer fanunk van zéró interakcióval. Ezen érdemes elgondolkodni!
Zárógondolatként fontosnak tartjuk megemlíteni, hogy sok esetben nem szükséges a web 2.0-ás jelenlét, ugyanis lehet, hogy a hagyományos módszerek alkalmazása jobb megoldásnak bizonyul. Ez függ termékünk, szolgáltatásunk típusától is.