A mozdonyban az elődjénél kétszer nagyobb teljesítményű, 200 kilowattos aggregát található, amely nem közvetlenül hajtja a járművet, hanem egy szintén 200 kilowattos, 400 voltos, váltakozó feszültségű generátorhoz kapcsolódik. A KERS-hez hasonló technológia szintén hasznosítja a fékezési energiát, amelyet akkumulátorok tárolnak.
A jármű három üzemmódban képes működni. Elektromos üzemmódban a vontatómotorok a váltakozó feszültségű generátorról és az akkumulátortól együtt kapják a vontatáshoz szükséges energiát. A mozdony képes haladni csak az akkumulátorok energiájának felhasználásával is, bár csak rövid ideig és sík terepen, illetve dízel-elektromos üzemmódban, amikor a vontatómotorok csupán a dízelmotortól a váltakozó feszültségű generátoron át kapják az energiát.
A Szalajka-völgyben elkészült az interaktív elemekkel kibővült szabadtéri erdészeti múzeum is, a vasúti kocsik és az állomásépületek is új külsőt kaptak.