Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
A Citaro-k jövőre érkeznek
A jövő év elején huszonöt hibridhajtású autóbusz érkezik Kecskemétre, ugyanis eredménnyel zárult a közbeszerzési pályázat. A város polgármestere a városházán tartott sajtótájékoztatót.


A jelenleg kapható leginkább környezetkímélő autóbuszcsalád, a Mercedes-Benz Citaro G BlueTech-Hybrid huszonöt járművére vonatkozó szállítási szerződést Zombor Gábor (Fidesz-KDNP) polgármester és Ingo Fröhlich, az EvoBus Hungária Kft. ügyvezető igazgatója írta alá a sajtótájékoztató keretében.

Zombor Gábor hangsúlyozta: a város eddigi legnagyobb pályázata keretében 5,95 milliárd forint uniós és hazai támogatásban részesült a város, ebből huszonöt hibrid buszt vásárol, ezzel együtt modern utastájékoztató-rendszer és kiszolgáló telephely épül.
A városnak mindössze az öt százalék önerőt kellett biztosítania, így csupán nyolcmillió forintjába került egy busz - tette hozzá.

A buszok vásárlásával megvalósul az a cél, hogy utasbarát, környezetkímélő, korszerű tömegközlekedés jöjjön létre Kecskeméten - fogalmazott a polgármester.

Ingo Fröhlich elmondta: a huszonöt hibrid busz egy időben történő beszerzése és forgalomba állítása nemcsak Magyarországon, hanem a világon is egyedülálló.
A legfejlettebb technológiát képviselő járművek tíz kilométert tudnak megtenni a dízelmotor használata nélkül a négy elektromos kerékagymotor segítségével - magyarázta a szakember. Kiemelte: ebből a hibrid buszból egyelőre hatvankét darab közlekedik a világon, a kecskeméti lesz a legnagyobb flotta.
Kecskemét közgyűlése mindeközben kijelölte a "nulla emissziós zónát", így a történelmi városközpontban a buszok kizárólag elektromos üzemmódban közlekedhetnek majd.