Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Jól halad a MÁV-csoport átalakítása
Az előzetes terveknek megfelelően, folyamatosan halad a MÁV-csoport átalakítása. Ennek egyik jelentős lépcsőfoka, hogy január elsejétől egységes leányvállalatként működik a MÁV-START, a MÁV-TRAKCIÓ és a MÁV-GÉPÉSZET Zrt.


Az új leányvállalat neve MÁV-START Zrt., vezetője Ungvári Csaba vezérigazgató, a munkavállalók száma nagyságrendileg tizenötezer. A vállalat továbbra is a MÁV Zrt. tulajdonában marad, a közszolgáltatás megrendelését és ellenőrzését a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium végzi.

Az integráció révén a MÁV-START Zrt. a térség egyik legnagyobb szolgáltatóvállalata és munkáltatója lett, integrált vasúti személyszállító vállalatként olyan elengedhetetlenül szükséges tevékenységeket is magába tömörít, mint a vontatási, valamint a járműkarbantartási és -fejlesztési szolgáltatások. Az alaptevékenységek magas színvonalú ellátásának az - utasok szempontjából - legfontosabb szakmacsoportjai a személypénztárosok, jegyvizsgálók, kocsivizsgálók, mozdonyvezetők, járműjavítók, járműkarbantartók; eredményes munkájukhoz azonban elengedhetetlen a további munkakörökben dolgozók pontos munkavégzése is.

Az egyesítés a mindennapi életben költséghatékonyabb, gyorsabb és egyszerűbb működést tesz lehetővé. Az új szervezetben csökkent a vezetők létszáma, létrejött az integrált működéshez igazodó új központi és területi irányítási struktúra. Az integráció és a pályavasúttal történő hatékonyabb együttműködés érdekében hat régióban (Budapest, Miskolc, Debrecen, Szeged, Pécs, Szombathely + szolnoki Járműjavító) a korábbi, külön vállalatokhoz tartozó, eltérő tevékenységet végző végrehajtási központok átszervezésével, összevonásával újak alakultak (Területi Személyszállítási és Vontatási Központok, Járműbiztosítási Központok), amelyek a munkaköri struktúrájukban is a közszolgáltatási szerződésben rögzített célkitűzések hatékonyabb megvalósítását szolgálják.
A szétdaraboltságból adódó párhuzamos munkakörök és munkavégzési folyamatok megszűntek, az átadás-átvételi feladatok egyszerűsödtek, továbbá csökkent az adminisztráció mértéke is. Mindez az idei évben várhatóan több mint ötmilliárd forint megtakarítást eredményez a vállalat működésében, és négy éves időtávon az állami szerepvállalás tíz százalékos csökkentését eredményezheti a szolgáltatási színvonal folyamatos fejlesztése mellett.