A kismértékű visszaesést mutató haszongépjármű-piacon a Citroën - 8,4%-os piaci részesedéssel - továbbra is erős piaci szereplő, a márkák között az 5. helyen áll. A legkelendőbb modelljeik a Jumper különböző változatai (530 db), a Berlingo (277 db) és a Nemo (187 db).
A Citroën-nél a magánszemélyek felé történő értékesítés nem ment a vállalati ügyfelek rovására: 2013 mind darabszámban, mind pedig piaci részesedésben növekedést hozott. Kishaszongépjárműveknél és a személygépkocsi-alapú, ún. Profi változatoknál továbbra is az összesített piaci részesedés fölött teljesít a márka, a tavalyi év legfontosabb sikerélménye azonban a vállalati értékesítés területén is a személygépkocsik piacán jelentkezett. A legerősebb flottaszegmensben, az alsó középkategóriában sikerrel mutatkozott be a C-Elysée, az egyterűeknél pedig tíz százalék fölött van a márka piaci részesedése, köszönhetően elsősorban az új C4 Picasso öt- és hétszemélyes változatának.