Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Jó éve volt a Citroënnek
A Citroën 2013-ban több, mint negyedével növelte eladásait, ezzel az egyik legdinamikusabban fejlődő márka lett az országban. Az Autócsere Programnak köszönhetően az értékesített személygépkocsik és a Citroën-t vásárló magánszemélyek aránya egyaránt nőtt. A paletta legkeresettebb modellje a február óta kapható Citroën C-Elysée, de sikeres az új C4 Picasso bevezetése is.


2013 enyhe erősödést hozott a magyar újautó-piacon: a 2012-es 63.958 után tavaly 67.555 új gépjármű kelt el Magyarországon. Az 5.6%-kal növekedő piacon a Citroën jelentős mértékben, 25,17%-kal tudta növelni eladásait, így jelenleg a harmadik legdinamikusabban fejlődő márka az országban jelen lévő 20 legnagyobb közül. Piaci részesedésük is nőtt, összességében 0,62 százalékponttal, ezen belül a személyautó-piaci részük növekedése elérte a 0,8 százalékpontot.

A kismértékű visszaesést mutató haszongépjármű-piacon a Citroën - 8,4%-os piaci részesedéssel - továbbra is erős piaci szereplő, a márkák között az 5. helyen áll. A legkelendőbb modelljeik a Jumper különböző változatai (530 db), a Berlingo (277 db) és a Nemo (187 db).

A Citroën-nél a magánszemélyek felé történő értékesítés nem ment a vállalati ügyfelek rovására: 2013 mind darabszámban, mind pedig piaci részesedésben növekedést hozott. Kishaszongépjárműveknél és a személygépkocsi-alapú, ún. Profi változatoknál továbbra is az összesített piaci részesedés fölött teljesít a márka, a tavalyi év legfontosabb sikerélménye azonban a vállalati értékesítés területén is a személygépkocsik piacán jelentkezett. A legerősebb flottaszegmensben, az alsó középkategóriában sikerrel mutatkozott be a C-Elysée, az egyterűeknél pedig tíz százalék fölött van a márka piaci részesedése, köszönhetően elsősorban az új C4 Picasso öt- és hétszemélyes változatának.