A szenzációs, a közönség által is nagy becsben tartott jármű tehát 2+2-es üléskombinációt használ, igaz, hátul inkább gyerekek, illetve alacsonyabb felnőttek férnek csak el. Az autó másik különlegessége, hogy karosszériája alumíniumból készült, ami a formáját tekintve igazi technikai bravúr. A repülőgépgyártásban is használt finomformázott elemeknek köszönhetően a nem éppen kis darab jármű tömege mindössze csak 1250 kg, ami szinte teljesen tökéletesnek mondható.
A kocsi egyébként 4,7 méter hosszú, 1,8 méter széles, és 1,2 méter magas. A hatalmas, elnyújtott motorháztető alatt a BMW egyik soros, hathengeres erőforrása dolgozik, a teljesítményt pedig egy turbófeltöltő segítségével sikerült 310 lóerőre feltornázni. A motor nyomatéka sem elhanyagolható, kereken 400 Nm-t teljesít, miközben a káros anyag kibocsátása megfelel a legújabb, Euro 6-os szabályoknak, sőt, túl is teljesíti azokat. A tömege ellenére a százas tempóhoz mindösszesen csak négy és fél másodperc szükséges, a végsebesség pedig 274 km/h-nál korlátozódik. A motorhoz választhatóan automata, vagy hatsebességes, manuális sebességváltómű csatlakoztatható.
A gyártó, Charles Morgen szerint a jármű igazi luxusautóként áll két év múlva hadrendbe, és a mindennapi családi élet szerves részét képezheti. A felszereltség részét képezi továbbá a Xenon-fényszóró, a blokkolásgátló és menet-stabilizáló rendszer, valamint légzsák, és beépített navigáció is. A hátsó, csíklámpák mögött hatalmas csomagtér is rejtőzik, így hosszabb volumenű kirándulásokra is kiválóan alkalmas akár az egész családnak.
A luxusautó megvételéhez már csak egy ötezer fontos foglalóra, valamint egy vastag pénztárcára van szükségünk, hiszen a kocsi eladási ára 70 ezer fonttól egészen 85 ezer fontig terjed majd. Sajnos hazánkban keveset láthatunk majd belőle, hiszen a magyar utak minősége nem éppen kedvez a porig ültetett luxus-sportkocsinak.