A cég hat évvel ezelőtt alakult azzal a céllal, hogy utcai használatra is alkalmas, egyedi sportautókat készítsen vásárlóinak. Öt év kellett hozzá, hogy a prototípus megérjen a sorozatgyártásra. Ám a kemény munka és a hosszas tesztelések meghozták a várva várt sikert. A négykerekűt ST1 névre keresztelték el, és mindösszesen csak évi tizenöt darabot raknak össze belőle. Ez nem is csoda, hiszen a kocsi minden egyes porcikája kézzel készül. Természetesen a két legfontosabb szempont a tervezésnél a biztonság és a megbízhatóság volt.
A rettentően egzotikus külsővel megáldott szupersport autót körben szinte mindenütt légbeömlő nyílások szegélyezik. Hat különálló lámpatestével morcosan tekint a távolba, a menet közben felé repülő bogarak pedig jót csúszkálhatnak a felettébb áramvonalas műanyag karosszériáján. Sajnos a magyar közúton kevésbé használható, hiszen jóformán egy hangya sem tudna átszaladni alatta. Minden egyes centimétere gondos tervezés gyümölcse, a kabin pedig tökéletesen ergonomikus és időtálló anyagokból készült.
A középmotoros autó súlyelosztása is megfelelő, ami kell is a brutális lóerők féken tartásához. Azokból ugyanis akad bőven a hengersoronként feltöltött, hétliteres, V8-as motorban. Kereken 1110 lóerőt teljesít a kicsike, a kerekeket pedig 1430 Nm-es forgatónyomatékkal tekeri direkt fokozatban. A kocsi különlegessége, hogy ezeket az értékeket napi, rendszeres használat mellett is teljesíti, ellentétben a hasonló volumenű társaival. Ráadásul a mérnökök úgy építették meg, hogy a kútnál benzint és E85-öt is lehessen bele tankolni. A motor másik, napjainkban nem éppen megszokott különlegessége, hogy hengerenként csak két szelep végzi a keverék és kipufogógáz áramoltatását.
Az ST1 álló rajtból három másodperc alatt teljesíti a százas sprintet, és a saját olajszivattyúval és olajhűtővel ellátott hatsebességes váltó végáttétele ugyan még nem, de az elektronika sajnos 375 km/h-nál határt szab a féktelen száguldozásnak. Az autó megállításáról a hűtött, 380 mm átmérőjű féktárcsák és a hatdugattyús féknyergek gondoskodnak. A 19 collos könnyűfém kerekek opcióként karbon kerekekre is lecserélhetők.
Az autó ára igen borsos, az észak-amerikai piacon 1.225.000 dollárt kell érte kifizetni, az európai ár pedig várhatóan ettől sokkal vadabb lesz.