A karosszéria igazán egyedire sikerült, nagyon hasonlít elődjére, a Juke-ra. A vékony, húzott fényszórók és a két LED-es lámpatest valóságos egérfejként díszeleg a kocsi orrán. A jármű hátsó ajtajai hátrafelé nyílnak, így a helykihasználás éppen optimális. Ezt segítheti elő a kardánalagút hiánya, ugyanis a kocsinak az összkerékhajtás ellenére sincs szüksége kardántengelyre.
Az első kerekeket egy központi villanymotor hajtja, a hátsókat pedig két darab agymotor, melyeket összességében az újonnan fejlesztett üzemanyagcella táplál. A cella különlegessége, hogy mindössze hatodába kerül, mint korábbi, 2005-ös elődje. Ezt valószínűleg a kisebb nemesfém felhasználásnak köszönheti, ugyanis az új cellában már alig van platina. Az átlagember számára még így is borsos árúnak tűnhet a cella, ám a környezet megóvása többek szerint minden pénzt megér. A gyár egyébként már tizenöt éve fejleszt üzemanyagcellákat, így nem véletlen, hogy a 2,5 kW/l -es teljesítménysűrűséget el tudták érni vele.
A jármű belső tere szokatlan összképet mutat, hiszen egzotikus, fahatású műszerfalában egy dokkoló foglal helyet, vagyis műszeregységként egy táblagépet kell használnunk. Semmi felesleges kapcsoló, semmi felesleges tekerentyű, csak és kizárólag a legfontosabb kezelőszervek kaptak helyet a kormány körül. Lényegében mindent a tablet irányít, ezzel igazi luxust biztosítva a sofőr számára.
A TeRRA egyelőre tehát nem kerül sorozatgyártásba, ám ennek ellenére a Nissan megmutatta, hogy ő sem feledkezik meg a környezetvédelemről és továbbra is fejleszti korszakalkotó megoldásait az üzemanyagcellás és elektromos járművek területén.