A KMOP 87.884.957 forintos támogatásával 278.302.243 forint önrész vállalásával a Photel Zrt. olyan munkahelyeket is létrehozott, ahol tizenöt-húsz fős stábokban több nyelven is beszélő kollégák dolgoznak, ezzel 9 különböző ország igényeit 7 nyelven látják el. A telefonos ügyfélszolgálatokra és ügyfélszerzésre specializálódott Photel Zrt. ezzel az invesztícióval 2013-ban Közép-Kelet Európa egyik leghatékonyabb outsource contact center-évé lépett elő.
A vezérigazgató szerint a több nyelven kommunikáló, egyetemi végzettségük okán az átlag operátornál jóval tájékozottabb diplomások alkalmazása a minőségi szolgáltatás alapja. "A magas minőségű szolgáltatás csak magas minőséget képviselő kollégákkal lehetséges, ennek a magas minőségnek az eléréséhez segítette hozzá a Photel-t ez a támogatás" - utalt Lakatos Zsolt a nyertes
KMOP-pályázatra.
A szlovén, horvát, angol, francia, szlovák, román, cseh, lengyel, német nyelven tökéletesen beszélő, a szakmai részterületeken magasan képzett kollégák száma ezzel a pályázat ideje alatt harminc főre nőtt a vállalatnál. "A cégünk által ellátott tevékenységi körök ezzel a hazai székhelyű, de még
a régióbeli vetélytársainknál is magasabb színvonalat képviselnek" - nyilatkozta Lakatos Zsolt, az elmúlt hat évben rekordmennyiségű, több, mint húszmillió ügyfélkontraktust lebonyolító Photel Zrt. vezérigazgatója.