"Amerikára mindig is jellemző volt, hogy folyton újraértelmezte saját magát" - idézi a közlemény Matt Levaticht, a Harley-Davidson Motor Company elnök-vezérigazgatóját. "A LiveWire Projekt vásárlóink véleményére alapozó újabb izgalmas kezdeményezés" - mutatott rá.
"A LiveWire Projekt sokkal inkább hasonlít az első elektromos gitárra, mint egy elektromos autóra" - fogalmazott Mark-Hansd Richer első alelnök, marketing igazgató.
A Harley-Davidson Inc. legutóbb, áprilisban a vártnál nagyobb, 265,9 millió dolláros első negyedéves nyereségről számolt be. A vállalat értékesítési árbevétele az előző évihez képest 10,2 százalékkal 1,73 milliárd dollárra nőtt az első negyedévben. A beszámolási időszakban a Harley Davidson 80 682 motorkerékpárt szállított le disztribútorainak világszerte, 7,3 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.