Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Folyamatosan fejlesztenek a régiós központok
Szinte nincs olyan régió Magyarországon, ahol ne történt volna az elmúlt időszakban közösségi közlekedéshez kapcsolódó fejlesztés. Mindez a magyar állam, az önkormányzatok és a Volán társaságok hatékony együttműködésnek köszönhető.


Idén több településen működő Volán társaság esetében is elmondható, hogy a fejlesztések keretében új autóbuszok üzembe helyezése is megvalósult az utasok kényelme érdekében. Ilyen például Kecskemét, ahol 25 darab Mercedes típusú hibrid jármű állt forgalomba, míg például Komlón alacsonypadlós járműveket vásároltak. Az utasok gyors és pontos tájékoztatása érdekében számos településen, így például Szekszárdon, Zalaegerszegen, Keszthelyen, Dunaújvároson, Székesfehérváron pályázati támogatások segítségével dinamikus utastájékoztató rendszert építettek ki, vagy fejlesztették a meglévőket.

Salgótarjánban a járatok számát bővítették, jórészt önkormányzati, illetve lakossági kéréseket figyelembe véve. Siklóson új járatot is forgalomba helyeztek, éppen úgy, ahogy Nyíregyházán is az új LEGO gyár dolgozóinak könnyebb, összehangoltabb szállítása érdekében. Keszthely és Hévíz között új hétvégi járatokat indítottak, Budapest-Veszprém-Ajka-Sárvár-Bük között pedig naponta közlekedő autóbuszok segítik a hazai gyógyturizmus központi településeinek elérhetőségét. Visegrádon, a Panoráma úton található idegenforgalmi látványosságok megközelítése érdekében a turisztikai szezonban az Újpest-Szentendre-Visegrád útvonalon is új járatok közlekednek. A bővítések mellett számos megállóhely és állomás is felújításra került, többek között Zalaegerszegen, Keszthelyen, Oroszlányban, Komáromban, Tatabányán, Mezőtúron, Tiszafüreden, Törökszentmiklóson és Karcagon. Ez utóbbi négy esetében akadálymentesítették is az autóbusz-állomást. A lakosság terheinek csökkentése érdekében Tatabányán az önkormányzat kezdeményezésére mérséklődtek a viteldíjak, Hatvanban pedig bővült a kedvezményesen vásárolható jegyek köre.

A Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. álláspontja szerint ezek a fejlesztések azért fontosak, mert kell, hogy jól működő, modern közösségi közlekedést nyújtó társaságok legyenek Magyarországon, amelyek megbízhatóan, és magas színvonalon képesek kiszolgálni az utasok igényeit. Olyan társaságok, amelyek versenyképesek tudnak maradni és alternatívái lehetnek az autós közlekedésnek. A Volán társaságok az egyik ilyen alternatíva. Folyamatos fejlesztések segítségével igyekeznek az állandóan változó igényeknek megfelelni, miközben maradéktalanul ellátják a meglévő szolgáltatásaikat, sőt bővítik is azokat.